Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1285 | 619 |
h-indeks | 18 | 12 |
i10-indeks | 25 | 15 |
Offentlig tilgang
Vis alle13 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Ryan BakerUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu
- Ada NakamaWorcester Polytechnic Institute, Akamai TechnologiesVerifisert e-postadresse på wpi.edu
- Arnon HershkovitzSchool of Education, Tel Aviv UniversityVerifisert e-postadresse på tauex.tau.ac.il
- Naomi WixonWorcester Polytechnic InstituteVerifisert e-postadresse på wpi.edu
- Luc PaquetteAssociate Professor, University of Illinois at Urbana-ChampaignVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Joseph BeckWorcester Polytechnic InstituteVerifisert e-postadresse på wpi.edu
- Neil HeffernanProfessor of Computer Science, Director of the Learning Sciences and TechnologiesVerifisert e-postadresse på cs.wpi.edu
- Yang JiangEducational Testing Service; Columbia University; Harvard UniversityVerifisert e-postadresse på tc.columbia.edu
- Janice GobertProfessor of Educational Psychology and Learning Sciences, Rutgers Graduate School of Education