Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 540 | 472 |
h-indeks | 13 | 13 |
i10-indeks | 17 | 16 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Taina SaarinenFinnish Institute for Educational Research, University of JyväskyläVerifisert e-postadresse på jyu.fi
- Martha BigelowUniversity of Minnesota, College of Education and Human Development, Department of Curriculum andVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Christian Fallas EscobarUniversity of Texas at San Antonio - Universidad Nacional de Costa RicaVerifisert e-postadresse på utsa.edu
- Kendall A. KingUniversity of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Nicole PettittYoungstown State UniversityVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Sirpa LeppänenUniversity of JyväskyläVerifisert e-postadresse på jyu.fi
- Saara JänttiSenior researcher, University of JyväskyläVerifisert e-postadresse på jyu.fi
- Nina SivunenUniversity of JyväskyläVerifisert e-postadresse på jyu.fi