Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 652 | 496 |
h-indeks | 14 | 12 |
i10-indeks | 17 | 15 |
Offentlig tilgang
Vis alle11 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Dor ABRAHAMSONProfessor of Cognition and Development, University of California, BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Benedikt W. HarrerUniversity at BuffaloVerifisert e-postadresse på buffalo.edu
- Michael WittmannAmerican Physical SocietyVerifisert e-postadresse på aps.org
- David DeLiemaAssistant Professor - University of Minnesota - Department of Educational PsychologyVerifisert e-postadresse på umn.edu
- François G. AmarProfessor emeritus of Chemistry, University of MaineVerifisert e-postadresse på maine.edu
- Anna ShvartsUtrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Rachel ScherrUniversity of Washington, BothellVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Michael NeffUniversity of California, DavisVerifisert e-postadresse på ucdavis.edu
- Yue-Ting SiuSan Francisco State UniversityVerifisert e-postadresse på sfsu.edu
- Elliott M. HoeyVrije Universiteit AmsterdamVerifisert e-postadresse på vu.nl
- X. Christine WangState University of New York at BuffaloVerifisert e-postadresse på buffalo.edu
Følg
Virginia J. Flood
Assistant Professor of Learning Sciences, University at Buffalo, SUNY
Verifisert e-postadresse på buffalo.edu - Startside