Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 916 | 652 |
h-indeks | 12 | 11 |
i10-indeks | 14 | 12 |
Offentlig tilgang
Vis alle9 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- paul cobbvanderbilt universityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Annie Garrison WilhelmWashington State UniversityVerifisert e-postadresse på wsu.edu
- Thomas M. SmithProfessor, Peabody College, Vanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- D.C. FarranProfessor, Vanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på Vanderbilt.edu
- Jasmine Yin-Ying MaNew York UniversityVerifisert e-postadresse på nyu.edu
- Mary Kay SteinProfessor school of education university of PittsburghVerifisert e-postadresse på pitt.edu
- Richard CorrentiAssociate Professor and Research Scientist, University of Pittsburgh and Learning Research and Development CenterVerifisert e-postadresse på pitt.edu
- Einat Heyd-MetzuyanimAssociate Professor of Mathematics Education and Psychology, Technion - Israel Institute ofVerifisert e-postadresse på technion.ac.il
- Erin C. HenrickPeabody College Vanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Tanner LeBaron WallaceUniversity of PittsburghVerifisert e-postadresse på pitt.edu
- Melissa BostonDuquesne UniversityVerifisert e-postadresse på duq.edu