Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 457 | 212 |
h-indeks | 11 | 7 |
i10-indeks | 12 | 6 |
Offentlig tilgang
Vis alle11 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- JOSE M VIDAL-SANZ (ORCID: 0000-0...Universidad Carlos III de Madrid (https://ror.org/03ths8210)Verifisert e-postadresse på emp.uc3m.es
- Gokhan YildirimAssociate Professor of Marketing, Imperial College Business SchoolVerifisert e-postadresse på imperial.ac.uk
- Jose M MugicaProfesor Marketing Universidad Publica de NavarraVerifisert e-postadresse på unavarra.es
- Agata LeszkiewiczUniversity of TwenteVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Junhong Chu (楚軍紅)HKU Business School, the University of Hong KongVerifisert e-postadresse på hku.hk
- Minjae SongPrincipal, The Brattle GroupVerifisert e-postadresse på brattle.com
- Puneet ManchandaIsadore and Leon Winkelman Professor, Professor of Marketing, Ross School of Business, University ofVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Liye MaAssociate Professor of Marketing, Robert H. Smith School of Business, University of MarylandVerifisert e-postadresse på umd.edu
- S. SriramUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Scott ShriverAssociate Professor, University of ColoradoVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Upender SubramanianProfessor of marketing, ut dallasVerifisert e-postadresse på utdallas.edu