Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6492 | 2834 |
h-indeks | 36 | 26 |
i10-indeks | 66 | 46 |
Offentlig tilgang
Vis alle23 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Katariina Salmela-AroUniversity of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Jarkko HautamäkiHelsingin yliopistoVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Sanna JarvelaProfessor in Learning Sciences and Educational Technology, University of OuluVerifisert e-postadresse på oulu.fi
- Pirjo AunioProfessor, University of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Kirsti LonkaProfessor of Educational Psychology, University of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Monique Boekaertsemeritus hoogleraar Leiden UniversityVerifisert e-postadresse på fsw.leidenuniv.nl
- Päivi HeleniusNeuropsychologist, Division of Child Neurology, Helsinki University HospitalVerifisert e-postadresse på hus.fi
- Riikka MononenUniversity of OuluVerifisert e-postadresse på oulu.fi
- Kai HakkarainenUniversity of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Marja LaasonenUniversity of Eastern FinlandVerifisert e-postadresse på uef.fi
- Ritva PaetauConsultant, Helsinki University HospitalVerifisert e-postadresse på fimnet.fi
- Lasse LipponenProfessor of Education, University of HelsinkiVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Marjaana Veermans (née Rahikainen)University of TurkuVerifisert e-postadresse på utu.fi
- hans van luithoogleraar diagnostiek en behandeling van kinderen met dyscalculieVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Petri NokelainenTampere UniversityVerifisert e-postadresse på tuni.fi