Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 196 | 70 |
h-indeks | 8 | 4 |
i10-indeks | 7 | 2 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Kate ThompsonQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- David AsheResearch Fellow, University of SydneyVerifisert e-postadresse på uni.sydney.edu.au
- Peter GoodyearThe University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Lucila CarvalhoMassey University (Auckland, New Zealand)Verifisert e-postadresse på massey.ac.nz
- Pippa YeomanSenior Lecturer (Learning Spaces), University of Sydney, AustraliaVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Nick KellyQueensland University of TechnologyVerifisert e-postadresse på qut.edu.au
- Luis P. PrietoRamón y Cajal Research Fellow, Universidad de Valladolid, SpainVerifisert e-postadresse på uva.es
- Roberto Martinez-MaldonadoSenior Lecturer, Monash University, AustraliaVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Beat A. SchwendimannDachverband Lehrerinnen und Lehrer Schweiz (LCH)Verifisert e-postadresse på lch.ch
- Amani BellAssociate Professor, University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Scott N. ByrneProfessor of Immunology, The University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Tina HintonThe University of SydneyVerifisert e-postadresse på sydney.edu.au
- Rangan SrikhantaOne EducationVerifisert e-postadresse på one-education.org
Følg
Martin Parisio
Educational Developer, UNSW Sydney; PhD Candidate, The University of Sydney
Verifisert e-postadresse på sydney.edu.au