Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2965 | 2404 |
h-indeks | 19 | 17 |
i10-indeks | 25 | 22 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Christopher Y. OlivolaAssociate Professor of Marketing, Tepper School of Business, Carnegie Mellon UniversityVerifisert e-postadresse på cmu.edu
- Rourke O'BrienYale UniversityVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Adam AlterProfessor of Marketing, New York UniversityVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Daniel M. OppenheimerVerifisert e-postadresse på cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Eesha SharmaAssistant Professor, San Diego State UniversityVerifisert e-postadresse på sdsu.edu
- Sangeet KhemlaniNavy Center for Applied Research in Artificial Intelligence, US Naval Research LaboratoryVerifisert e-postadresse på nrl.navy.mil
Følg
Abigail B. Sussman
University of Chicago Booth School of Business
Verifisert e-postadresse på chicagobooth.edu - Startside