Skaff deg en Google Scholar-profil
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Rebecca D SilvermanStanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- David Nathan LangStanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Ben DomingueGraduate School of Education, Stanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Jason D. YeatmanStanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Dan FitzpatrickUniversity of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Kevin E WellsUniversity of Southern MississippiVerifisert e-postadresse på usm.edu
- Robert KelchenProfessor, University of Tennessee, KnoxvilleVerifisert e-postadresse på utk.edu
- Daniel A CollierUniversity of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- Christopher R. MarsicanoAssistant Professor of Educational Studies and Public Policy, Davidson CollegeVerifisert e-postadresse på davidson.edu
- Jason LeePolicy Researcher, RANDVerifisert e-postadresse på rand.org
- Manuel S González CanchéUniversity of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på upenn.edu