Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1732 | 1119 |
h-indeks | 23 | 21 |
i10-indeks | 29 | 24 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Wenhai ChihProfessor of Business Administration, National Dong Hwa UniversityVerifisert e-postadresse på gms.ndhu.edu.tw
- Andreawan HonoraUWA Business School, The University of Western AustraliaVerifisert e-postadresse på uwa.edu.au
- I-HSIEN TINGProfessor, Department of Information Management, National University of Kaohsiung, TaiwanVerifisert e-postadresse på nuk.edu.tw
- Xuemei BianProfessor of Marketing, Northumbria UniversityVerifisert e-postadresse på northumbria.ac.uk
- Narongsak (Tek) ThongpapanlGoodman School of Business, Brock UniversityVerifisert e-postadresse på brocku.ca
- Andrew SmithN/LAB Director, Professor of Consumer Behaviour & Analytics, Nottingham University Business SchoolVerifisert e-postadresse på nottingham.ac.uk
- Ruiliang YanTexas A&M University CommerceVerifisert e-postadresse på tamuc.edu
- Abdul Rehman AshrafAssociate Professor of Marketing - Brock UniversityVerifisert e-postadresse på brocku.ca
- Eric ShihSKK Graduate School of Business, Sungkyunkwan UniversityVerifisert e-postadresse på skku.edu
- Jie FengAssociate Professor of Marketing, SUNY OneontaVerifisert e-postadresse på oneonta.edu
- Todd GreenAssociate Professor, Marketing, Brock UniversityVerifisert e-postadresse på brocku.ca
Følg
Kai-Yu Wang
Professor of Marketing, Brock University
Verifisert e-postadresse på brocku.ca - Startside