Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2866 | 2059 |
h-indeks | 26 | 20 |
i10-indeks | 34 | 32 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Edith G. SmitUniversity of AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Bob Fennisprofessor of consumer behavior, university of groningenVerifisert e-postadresse på rug.nl
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamVerifisert e-postadresse på vu.nl
- Enny DasRadboud University NijmegenVerifisert e-postadresse på let.ru.nl
- Ad PruynHoogleraar ConsumentenpsychologieVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Ed TanUniversity of CopenhagenVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Peter Lewinski, PhDThe University of Chicago Booth School of BusinessVerifisert e-postadresse på chicagobooth.edu
- Iris van OoijenAssistant ProfessorVerifisert e-postadresse på bsi.ru.nl
- Eva A. van ReijmersdalAssociate Professor of Persuasive CommunicationVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Guda van NoortProfessor, Universiteit van AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl