Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 33366 | 10741 |
h-indeks | 73 | 48 |
i10-indeks | 146 | 116 |
Offentlig tilgang
Vis alle8 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Lynn D. DierkingProfessor of Free-Choice STEM Learning, Oregon State UniversityVerifisert e-postadresse på science.oregonstate.edu
- Joe HeimlichCOSI Center for Research and EvaluationVerifisert e-postadresse på osu.edu
- Jan PackerUniversity of QueenslandVerifisert e-postadresse på uq.edu.au
- Kirsten EllenbogenPresident and CEO, Great Lakes Science CenterVerifisert e-postadresse på glsc.org
- William R PenuelDistinguished Professor of Learning Sciences and Human Development, Institute of Cognitive ScienceVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Theano MoussouriLecturer, University College LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Mark NeedhamProfessor, Oregon State UniversityVerifisert e-postadresse på oregonstate.edu
- Pierre BenckendorffProfessor, The University of QueenslandVerifisert e-postadresse på uq.edu.au
- Billy WongProfessor, University of ReadingVerifisert e-postadresse på reading.ac.uk
- Matthew WengerUniversity of ArizonaVerifisert e-postadresse på email.arizona.edu
- Bruce LewensteinCornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Jane LehrEthnic Studies and Women's & Gender Studies, California Polytechnic State UniversityVerifisert e-postadresse på calpoly.edu
- Dana HollandUniversity of Colorado BoulderVerifisert e-postadresse på colorado.edu
Følg
john falk
professor of free-choice learning, oregon state university
Verifisert e-postadresse på science.oregonstate.edu - Startside