Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 241 | 223 |
h-indeks | 6 | 6 |
i10-indeks | 6 | 6 |
Offentlig tilgang
Vis alle5 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Susanne M. JaeggiCenter for Cognitive and Brain Health, Northeastern University, BostonVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Priti ShahProfessor of Psychology, Education, & Information, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Benjamin KatzDepartment of Human Development and Family Science, Virginia TechVerifisert e-postadresse på vt.edu
- Carol M ConnorUniversity of California, IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Jin Kyoung HwangUniversity of California, IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Elham ZargarSchool of Education; University of California, IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Karen S. TaylorLiteracy Education ResearcherVerifisert e-postadresse på air.org
- Chelsea M. Parlett PelleritiChapman UniversityVerifisert e-postadresse på chapman.edu
- Erik LinsteadAssociate Professor, Fowler School of Engineering, Chapman UniversityVerifisert e-postadresse på chapman.edu
- Mark WarschauerUniversity of California, IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Jacquelynne Sue EcclesUniversity of California, Irvine and Australian Catholic UniversityVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Verónica Ahumada-Newhart, PhDAssistant Professor, Behavioral and Health Informatics, University of California DavisVerifisert e-postadresse på ucdavis.edu