Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 198 | 174 |
h-indeks | 6 | 6 |
i10-indeks | 5 | 5 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Avi GoldfarbUniversity of TorontoVerifisert e-postadresse på rotman.utoronto.ca
- Ron N. Bar (formerly Ron N. Borkovsky)unaffiliated for research purposesVerifisert e-postadresse på u.northwestern.edu
- Sridhar MoorthyManny Rotman Professor of Marketing, University of TorontoVerifisert e-postadresse på rotman.utoronto.ca
- Yufeng HuangUniversity of Rochester Simon Business SchoolVerifisert e-postadresse på simon.rochester.edu
- Nan LiAssistant Professor of Marketing, Tongji UniversityVerifisert e-postadresse på tongji.edu.cn
- Claire TsaiProfessor of Marketing, University of TorontoVerifisert e-postadresse på rotman.utoronto.ca
- Nicole RobitailleQueen's UniversityVerifisert e-postadresse på queensu.ca
- Nina MažarProfessor, Boston University, Questrom School of BusinessVerifisert e-postadresse på bu.edu
- Mitchell J. LovettProfessor of Marketing, University of Rochester, Simon School of BusinessVerifisert e-postadresse på simon.rochester.edu