Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 309 | 288 |
h-indeks | 11 | 11 |
i10-indeks | 12 | 12 |
Offentlig tilgang
Vis alle18 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Kylie PepplerProfessor of Informatics and Education, University of California, IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Noel EnyedyVanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- David DeLiemaAssistant Professor - University of Minnesota - Department of Educational PsychologyVerifisert e-postadresse på umn.edu
- Joshua DanishProfessor of Learning Sciences, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Anna KeuneTechnical University of Munich (TUM)Verifisert e-postadresse på tum.de
- Randy IllumUniversity of California, Los AngelesVerifisert e-postadresse på remap.ucla.edu
- Dor ABRAHAMSONProfessor of Cognition and Development, University of California, BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Susan LetourneauNew York Hall of ScienceVerifisert e-postadresse på nysci.org
- Asmalina SalehIndiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Megan HumburgPostDoctoral Fellow, Center for Research on Learning and Technology, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu