Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6068 | 3078 |
h-indeks | 22 | 20 |
i10-indeks | 25 | 24 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Craig R. FoxProfessor of Management, Psychology & Medicine, UCLAVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Peter McGrawProfessor of Marketing and Psychology, University of Colorado BoulderVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Dan ArielyProfessor of psychology and behavioral economics, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på danariely.com
- Ioannis EvangelidisAssociate Professor of Marketing at ESADE Business SchoolVerifisert e-postadresse på esade.edu
- Tom MeyvisNew York University, Stern School of BusinessVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Gavan FitzsimonsEdward S & Rose K Professor of Marketing and Psychology, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Gal ZaubermanYale UniversityVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Kristin DiehlUSCVerifisert e-postadresse på usc.edu
- Nicholas ReinholtzUniversity of Colorado BoulderVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- On AmirProfessor of Marketing, UC San Diego, Rady School of ManagementVerifisert e-postadresse på ucsd.edu
Følg
Jonathan Levav
Graduate School of Business, Stanford University
Verifisert e-postadresse på stanford.edu