Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 2153 | 630 |
h-indeks | 22 | 12 |
i10-indeks | 39 | 19 |
Offentlig tilgang
Vis alle8 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Jeremy RoschelleExecutive Director, Learning Sciences, Digital PromiseVerifisert e-postadresse på digitalpromise.org
- Deborah TatarAssociate Professor of Computer Science and, by courtesy, Psychology, Virginia TechVerifisert e-postadresse på cs.vt.edu
- Karen SwanUniversity of Illinois SpringfieldlVerifisert e-postadresse på uis.edu
- Noel EnyedyVanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- George J. RoyUniversity of South CarolinaVerifisert e-postadresse på mailbox.sc.edu
- Richard NossProfessor of Mathematics Education, UCLVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Celia HoylesProfessor of Mathematics Education, University College LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Todd GrindalSRI InternationalVerifisert e-postadresse på sri.com
- Megan SilanderResearcher, Center for Children and Technology, EDCVerifisert e-postadresse på edc.org
- Ximena DominguezDigital PromiseVerifisert e-postadresse på digitalpromise.org
- William R PenuelDistinguished Professor of Learning Sciences and Human Development, Institute of Cognitive ScienceVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Louise YarnallSr. Researcher, SRI InternationalVerifisert e-postadresse på sri.com
- Alison Clark-WilsonProfessorial Research Fellow, UCL Institute of Education, University College LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- William ZahnerSan Diego State UniversityVerifisert e-postadresse på sdsu.edu