Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 6729 | 3233 |
h-indeks | 27 | 18 |
i10-indeks | 51 | 25 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Danielle McNamaraArizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- GraesserProfessor of Psychology and Institute for Intelligent Systems, University of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- Scott Andrew CrossleySpecial Education/Data Science Institute, Vanderbilt UniversityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Vasile RusThe University of MemphisVerifisert e-postadresse på memphis.edu
- Nicholas DuranAssociate Professor; School of Social and Behavioral Sciences, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Scott JarvisProfessor of Applied Linguistics, Northern Arizona UniversityVerifisert e-postadresse på nau.edu
- Max LouwerseProfessor Cognitive Psychology and Artificial Intelligence, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Charles Hall, Ph.D., dr.h.c.Associate professor of applied linguistics, university of Memphis Verifisert e-postadresse på memphis.edu
- Stephen BrinerWilliam James CollegeVerifisert e-postadresse på williamjames.edu
- Gwyneth LewisUniversity of MemphisVerifisert e-postadresse på nyu.edu
- Chutima Boonthum-DeneckeProfessor of Computer Science, Hampton UniversityVerifisert e-postadresse på hamptonu.edu
- Tanner JacksonEducational Testing Services, Senior Director of ResearchVerifisert e-postadresse på ets.org
- Rod RoscoeAssociate Professor, Human Systems Engineering, Arizona State UniversityVerifisert e-postadresse på asu.edu
- Russell BrandonData Services Librarian, The Mississippi University for WomenVerifisert e-postadresse på muw.edu
- Courtney Belluniversity of tennessee health science centerVerifisert e-postadresse på uthsc.edu
- Zhiqiang CaiProfessor of Mathematics, Purdue UniversityVerifisert e-postadresse på purdue.edu