Skaff deg en Google Scholar-profil
Medforfattere
- Evandro Luiz LopesProfessor de Marketing , ESPM Escola Superior de Propaganda e Marketing, Universidade Federal de SãoVerifisert e-postadresse på unifesp.br
- Diego Nogueira RafaelUniversidade Nove de JulhoVerifisert e-postadresse på uninove.edu.br
- Christian Gomes-e-Souza MunaierPh.D. Researcher, University of São Paulo (USP)Verifisert e-postadresse på usp.br
- Jose Afonso MazzonSchool of Economics, Administration and Accounting - University of Sao Paulo - BrazilVerifisert e-postadresse på usp.br
- Lucia BarrosFGV EAESPVerifisert e-postadresse på fgv.br
- Priscila Rezende da CostaUNINOVEVerifisert e-postadresse på uni9.pro.br
- Julio Carneiro da CunhaUniversidade Nove de JulhoVerifisert e-postadresse på uni9.pro.br
- Francisco Antonio SerralvoProfessor Titular de Marketing da Pontifícia Universidade Católica de São PauloVerifisert e-postadresse på pucsp.br
- MURILO CARRAZEDO MARQUES DA...Universidade de São Paulo
Følg