Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4616 | 2004 |
h-indeks | 25 | 20 |
i10-indeks | 40 | 28 |
Offentlig tilgang
Vis alle20 artikler
3 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- paul cobbvanderbilt universityVerifisert e-postadresse på vanderbilt.edu
- Adam Ingram-GobleIndiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Victoria HandAssociate Professor of Mathematics Education, University of Colorado BoulderVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Kylie PepplerProfessor of Informatics and Education, University of California, IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Rafi SantoTelos LearningVerifisert e-postadresse på nyu.edu
- Patrick PettyjohnIndiana UniverityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Taylor MartinAssociate Professor, Learning Sciences, Utah State UniversityVerifisert e-postadresse på usu.edu
- Sinem SiyahhanCalifornia State University San MarcosVerifisert e-postadresse på csusm.edu
- Gayle BuckProfessor of Science Education, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Jackie BarnesUniversity of Pittsburgh
Følg
Melissa Gresalfi
Mathematics Education, Learning Sciences, Vanderbilt University
Verifisert e-postadresse på vanderbilt.edu