Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1535 | 993 |
h-indeks | 13 | 12 |
i10-indeks | 13 | 12 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Carl MelaT. Austin Finch Professor of Business Administration, Duke UniversityVerifisert e-postadresse på duke.edu
- Stephan SeilerImperial College LondonVerifisert e-postadresse på imperial.ac.uk
- Wenbo WangHong Kong University of Science and TechnologyVerifisert e-postadresse på ust.hk
- Yuxin ChenNYU ShanghaiVerifisert e-postadresse på nyu.edu
- Raphael ThomadsenProfessor of Marketing, Olin Business School - Washington UniversityVerifisert e-postadresse på wustl.edu
- Navdeep S. SahniStanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu
- Anja LambrechtLondon Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu
- Anindya GhoseHeinz Riehl Chair Professor of Business, NYU SternVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Avi GoldfarbUniversity of TorontoVerifisert e-postadresse på rotman.utoronto.ca
- Anna TuchmanAssociate Professor of Marketing, Northwestern - KelloggVerifisert e-postadresse på kellogg.northwestern.edu
- Jeongwen ChiangChina Europe International Business SchoolVerifisert e-postadresse på ceibs.edu
- Meng LiuWashington U. in St LouisVerifisert e-postadresse på wustl.edu
- Yu Marco NieProfessor of Civil and Environmental Engineering, Northwestern UniversityVerifisert e-postadresse på northwestern.edu
- Bryan BollingerNew York UniversityVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Georgios ZervasAssociate Professor of Marketing, Questrom School of Business, Boston UniversityVerifisert e-postadresse på bu.edu
Følg
Song Yao
Associate Professor of Marketing, Washington University in St. Louis
Verifisert e-postadresse på wustl.edu - Startside