Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4592 | 2602 |
h-indeks | 31 | 25 |
i10-indeks | 48 | 35 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Ursa GolobProfessor, University of LjubljanaVerifisert e-postadresse på fdv.uni-lj.si
- Anne Ellerup NielsenProfessor of Corporate Communication, Aarhus University, DenmarkVerifisert e-postadresse på bcom.au.dk
- Urska TuskejAssistant Professor of Marketing Communications, University of LjubljanaVerifisert e-postadresse på fdv.uni-lj.si
- Christa ThomsenProfessor i corporate communications, Aarhus UniversitetVerifisert e-postadresse på mgmt.au.dk
- John M T BalmerProfessor of Corporate Marketing Brunel University LondonVerifisert e-postadresse på brunel.ac.uk
- Gabriele JacobsErasmus School of Social and Behavioral Sciences / Erasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på euc.eur.nl
- TC MelewarProfessor of Marketing and Strategy, Middlesex UniversityVerifisert e-postadresse på mdx.ac.uk
- Verčič DejanUniversity of Ljubljana, Faculty of Social Sciences, Chair of Marketing and Public RelationsVerifisert e-postadresse på fdv.uni-lj.si
Følg
Klement Podnar
Professor of marketing communications, University of Ljubljana
Verifisert e-postadresse på fdv.uni-lj.si