Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 937 | 782 |
h-indeks | 15 | 12 |
i10-indeks | 21 | 18 |
Offentlig tilgang
Vis alle24 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Kylie PepplerProfessor of Informatics and Education, University of California, IrvineVerifisert e-postadresse på uci.edu
- Tarmo ToikkanenAalto University; Helsinki University; independent researcherVerifisert e-postadresse på helsinki.fi
- Teemu LeinonenAssociate Professor, Aalto UniversityVerifisert e-postadresse på aalto.fi
- Karen WohlwendProfessor: Literacy, Culture, and Language Education, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Naomi ThompsonLearning Sciences PhDVerifisert e-postadresse på buffalo.edu
- Jennifer Rowsell - Professor of Digital...University of SheffieldVerifisert e-postadresse på sheffield.ac.uk
- Marjaana Veermans (née Rahikainen)University of TurkuVerifisert e-postadresse på utu.fi
- Joseph CorneliHyperreal Enterprises, Ltd.Verifisert e-postadresse på hyperreal.enterprises
- Charles Jeffrey DanoffMr. Danoff's Teaching LaboratoryVerifisert e-postadresse på mr.danoff.org
- Antti RaikeSenior Advisor in Accessibility, Aalto UniversityVerifisert e-postadresse på aalto.fi
- Cathy LewinManchester Metropolitan UniversityVerifisert e-postadresse på mmu.ac.uk
- Andrea GomollDoctoral Candidate Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu