Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3797 | 2754 |
h-indeks | 28 | 24 |
i10-indeks | 48 | 38 |
Offentlig tilgang
Vis alle4 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Andreas StamatisUniversity of LouisvilleVerifisert e-postadresse på louisville.edu
- Kari HodgeAssociate Director of PsychometricsVerifisert e-postadresse på theabr.org
- Jeffrey S. ForsseBaylor UniversityVerifisert e-postadresse på baylor.edu
- Mark M. D'AmicoProfessor of Higher Education at UNC CharlotteVerifisert e-postadresse på uncc.edu
- Bethany A. BellUniversity of VirginiaVerifisert e-postadresse på virginia.edu
- Jason SchoenebergerRTI InternationalVerifisert e-postadresse på rti.org
- MichaelT McKayUniversity of LiverpoolVerifisert e-postadresse på liverpool.ac.uk
- Grant M. TinsleyTexas Tech UniversityVerifisert e-postadresse på ttu.edu
- Kevin E WellsUniversity of Southern MississippiVerifisert e-postadresse på usm.edu
- Frank C WORRELLUC BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu
- Barbara TobolowskyAssociate Professor, Educational Leadership and Policy Studies, UTAVerifisert e-postadresse på uta.edu
Følg
Grant B. Morgan
Professor of Educational Psychology, Baylor University
Verifisert e-postadresse på baylor.edu - Startside