Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1451 | 964 |
h-indeks | 12 | 9 |
i10-indeks | 12 | 9 |
Offentlig tilgang
Vis alle8 artikler
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Brendan TangneyTrinity College Dublin, The University of DublinVerifisert e-postadresse på tcd.ie
- Timothy SavageCentre for Research in IT in Education, Trinity College, The University of DublinVerifisert e-postadresse på cs.tcd.ie
- Manolis MavrikisProfessor in Artificial Intelligence and Analytics in Education, UCL Knowledge LabVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Chronis KynigosProfessor of Technology and Mathematics Education, National and Kapodistrian University of AthensVerifisert e-postadresse på ppp.uoa.gr
- sara priceUCL Institute of Education, LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Marianthi GriziotiPostdoc researcher on Educational Technology, National and Kapodistrian University of AthensVerifisert e-postadresse på eds.uoa.gr
- Wilfried LepuschitzPractical Robotics Institute Austria (PRIA)Verifisert e-postadresse på pria.at
- NIKOLETA YIANNOUTSOUJoint Research Centre - European CommissionVerifisert e-postadresse på ec.europa.eu
- George SharkovDirector, European Software Institute CEE; Assoc. Prof. Institute of ICT, Bulgarian Academy ofVerifisert e-postadresse på uni-plovdiv.bg
- Ivaylo GueorguievProgram Manager, European Software Institute Eastern EuropeVerifisert e-postadresse på esicenter.bg
- John LawlorResearch Associate, Bridge21, Trinity College DublinVerifisert e-postadresse på bridge21.ie