Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1129 | 546 |
h-indeks | 10 | 9 |
i10-indeks | 11 | 9 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Mandy HütterEberhard Karls Universität TübingenVerifisert e-postadresse på uni-tuebingen.de
- Mirjam TukAssociate professor of Marketing, RSM Erasmus UniversityVerifisert e-postadresse på rsm.nl
- Stijn M.J. van OsselaerS.C. Johnson Professor of Marketing, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Stefano PuntoniThe Wharton School, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Chris janiszewskiUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på warrington.ufl.edu
- Nader TavassoliProfessor, London Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu
- Christian UnkelbachProfessor for Experimental Psychology, Universität zu KölnVerifisert e-postadresse på uni-koeln.de
- Christoph StahlUniversity of CologneVerifisert e-postadresse på uni-koeln.de
- Olivier CorneilleUniversité catholique de Louvain. IPSYVerifisert e-postadresse på uclouvain.be
- Vincent YzerbytProfessor of Social Psychology, UCLouvain, Université catholique de Louvain, BelgiumVerifisert e-postadresse på uclouvain.be
- Bart De LangheKU Leuven & Vlerick Business SchoolVerifisert e-postadresse på kuleuven.be
- Gabriele PaolacciAssociate Professor, Erasmus University RotterdamVerifisert e-postadresse på rsm.nl
- Gerald Joseph GornDepartment of management and marketingVerifisert e-postadresse på polyu.edu.hk
- Monica WadhwaVerifisert e-postadresse på temple.edu
Følg
Steven Sweldens
Professor of Consumer Behavior and Marketing, RSM Erasmus University
Verifisert e-postadresse på rsm.nl