Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2020 | |
---|---|---|
Sitater | 3643 | 2068 |
h-indeks | 29 | 21 |
i10-indeks | 51 | 34 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
Mary WebbKing's College LondonVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
Margaret CoxEmerita Professor of Information Technology in Education, King's College LondonVerifisert e-postadresse på kcl.ac.uk
Mathew Hilliere-Assessment Academic, Macquarie University (Sydney)Verifisert e-postadresse på mq.edu.au
John KennyAssociate Professor, University of TasmaniaVerifisert e-postadresse på utas.edu.au
Charoula AngeliProfessor of Instructional Technology, Department of Education, University of CyprusVerifisert e-postadresse på ucy.ac.cy
Irene PenesisProfessor, Australian Maritime College, University of TasmaniaVerifisert e-postadresse på utas.edu.au
Soonja YeomSchool of Technology Environment and Design, University of TasmaniaVerifisert e-postadresse på utas.edu.au
Arthur SaleEmeritus Professor of Computer Science, University of TasmaniaVerifisert e-postadresse på utas.edu.au
Tony DowdenUniversity of Southern QueenslandVerifisert e-postadresse på usq.edu.au
Christopher K H ChinUniversity of TasmaniaVerifisert e-postadresse på utas.edu.au
Greg ShawProfessor Emeritus, Charles Darwin UniversityVerifisert e-postadresse på cdu.edu.au