Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1227 | 876 |
h-indeks | 13 | 13 |
i10-indeks | 13 | 13 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
Dinesh K. GauriProfessor of Marketing, University of ArkansasVerifisert e-postadresse på uark.edu
Bohyeon KangProfessor of Marketing, School of Business, Kyungpook National UniversityVerifisert e-postadresse på daum.net
Brian RatchfordProfessor of Marketing UT DallasVerifisert e-postadresse på utdallas.edu
Werner J. ReinartzProfessor of Marketing, Vice Rector at the Univ. of CologneVerifisert e-postadresse på uni-koeln.de
Kumar SarangeeVerifisert e-postadresse på scu.edu
Raj EchambadiPresident, Illinois Institute of TechnologyVerifisert e-postadresse på iit.edu
Michael AhearneC.T. Bauer Professor of Marketing, University of HoustonVerifisert e-postadresse på uh.edu
Douglas E. HughesProfessor of Marketing, University of South FloridaVerifisert e-postadresse på usf.edu
Adam RappOhio UniversityVerifisert e-postadresse på ohio.edu
Amit BhatnagarProfessor of Marketing & Director of PhD program, University of Wisconsin, MilwaukeeVerifisert e-postadresse på uwm.edu
Edward FoxSouthern Methodist UniversityVerifisert e-postadresse på mail.cox.smu.edu
Aashish PandeyUniversity of ArkansasVerifisert e-postadresse på walton.uark.edu
Eugene SivadasDean, San Francisco State University, Lam Family College of BusinessVerifisert e-postadresse på sfsu.edu
Lee, SangwonAssociate Professor of Marketing, Ball State UniversityVerifisert e-postadresse på bsu.edu
Yu MaProfessor of Marketing, McGill UniversityVerifisert e-postadresse på mcgill.ca
Wayne D. HoyerProfessor of Marketing, University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på mccombs.utexas.edu
Manfred KrafftProfessor of MarketingVerifisert e-postadresse på uni-muenster.de
Sean NicholsonCornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
LU LIUSt Bonaventure UniversityVerifisert e-postadresse på sbu.edu
Aidin NaminAssociate Professor of Marketing Analytics, Loyola Marymount UniversityVerifisert e-postadresse på lmu.edu