Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 3652 | 2476 |
h-indeks | 20 | 20 |
i10-indeks | 24 | 22 |
Offentlig tilgang
Vis alle10 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Kenneth GillinghamProfessor of Economics, Yale UniversityVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Alan SorensenProfessor of Economics, University of WisconsinVerifisert e-postadresse på ssc.wisc.edu
- Vinod VenkatramanFox School of Business, Temple UniversityVerifisert e-postadresse på temple.edu
- Russell S. WinerProfessor of Marketing, New York UniversityVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Paul A. PavlouCullen Distinguished Chair Professor & Dean, C. T. Bauer College of Business, University of HoustonVerifisert e-postadresse på bauer.uh.edu
- Masakazu IshiharaAssociate Professor of Marketing, NYU SternVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolVerifisert e-postadresse på anderson.ucla.edu
- Khoi D. VoDIRT Research TechnologiesVerifisert e-postadresse på wearedirt.com
- Wesley R. HartmannGraduate School of Business, Stanford UniversityVerifisert e-postadresse på stanford.edu