Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5116 | 4827 |
h-indeks | 23 | 23 |
i10-indeks | 31 | 31 |
Offentlig tilgang
Vis alle7 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- John C. BesleyEllis N. Brandt Professor, Michigan State University, Advertising and Public RelationsVerifisert e-postadresse på msu.edu
- Anthony DudoAssociate Professor, University of Texas at AustinVerifisert e-postadresse på utexas.edu
- Chen LouAssociate Professor, Wee Kim Wee School of Communication and Information, Nanyang TechnologicalVerifisert e-postadresse på ntu.edu.sg
- Wei PengMichigan State University, ProfessorVerifisert e-postadresse på msu.edu
- Shaheen KanthawalaUniversity of AlabamaVerifisert e-postadresse på ua.edu
- Syed Ali HussainAssistant Professor, University of SharjahVerifisert e-postadresse på sharjah.ac.ae
- Hang LuAssistant Professor, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
- Haoran "Chris" ChuUniversity of FloridaVerifisert e-postadresse på ufl.edu
- Eunsin JooAssistant Professor, Chungnam National UniversityVerifisert e-postadresse på cnu.ac.kr
- Bree HoltzMichigan State UniversityVerifisert e-postadresse på msu.edu
Følg
Shupei Yuan
袁姝培 Associate Professor, Northern Illinois University
Verifisert e-postadresse på niu.edu - Startside