Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 762 | 525 |
h-indeks | 10 | 9 |
i10-indeks | 10 | 8 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Colin HigginsProfessor, Deakin Business School, Deakin UniversityVerifisert e-postadresse på deakin.edu.au
- Elspeth TilleyProfessor, School of Humanities, Media & Creative Communication, Massey University, NewVerifisert e-postadresse på massey.ac.nz
- Wendy Stubbsmonash universityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Markus J. MilneProfessor of Accounting, University of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Jörg FinsterwalderProfessor of Marketing, University of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Alastair TombsLecturer in Marketing University of QueenslandVerifisert e-postadresse på business.uq.edu.au
- Huibert (Herb) de VriesUniversity of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- R T (Bob) HamiltonProfessor Emeritus, University of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Trevor NesbitSenior Lecturer in Computer Science and Software Engineering, University of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Frank Sligo, PhDEmeritus Professor of Communication, Massey UniversityVerifisert e-postadresse på massey.ac.nz
Følg
Dr Tyron Love
Associate Professor, University of Canterbury Business School
Verifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz