Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1452 | 662 |
h-indeks | 15 | 10 |
i10-indeks | 22 | 11 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Rebecca FergusonProfessor, IET, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Thomas Daniel UllmannInstitute of Educational Technology, The Open UniversityVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Professor Jeremy M. Hutson, FRSProfessor of Chemistry and Physics, Durham University, UKVerifisert e-postadresse på durham.ac.uk
- Jenna MittelmeierUniversity of ManchesterVerifisert e-postadresse på manchester.ac.uk
- Bart RientiesProfessor of Learning Analytics, Open University UK, Institute of Educational TechnologyVerifisert e-postadresse på open.ac.uk
- Hendrik DrachslerProfessor for Computer Science, DIPF | Leibniz Institute & Goethe University, FrankfurtVerifisert e-postadresse på dipf.de
- Alan Mark BergICTS / University of AmsterdamVerifisert e-postadresse på uva.nl
- Maren ScheffelProf. of Educational Data Science, Ruhr-Universität BochumVerifisert e-postadresse på rub.de
- Weiqin ChenProfessor of HCI and Unversal Design of ICT, Oslo Metropolitan UniversityVerifisert e-postadresse på oslomet.no
- Richard J. SAYKALLYProfessor of Chemistry, UC BerkeleyVerifisert e-postadresse på berkeley.edu