Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 729 | 663 |
h-indeks | 11 | 11 |
i10-indeks | 12 | 12 |
Medforfattere
- Sue SentanceUniversity of CambridgeVerifisert e-postadresse på cam.ac.uk
- Erik BarendsenRadboud University & Open University of the NetherlandsVerifisert e-postadresse på cs.ru.nl
- Jane WaiteQueen Mary University LondonVerifisert e-postadresse på qmul.ac.uk
- Quintin CuttsProfessor of Computer Science Education, University of GlasgowVerifisert e-postadresse på glasgow.ac.uk
- Jos TolboomMathematics and informatics curriculum developer, Netherlands Institute for Curriculum DevelopmentVerifisert e-postadresse på slo.nl
- Paul DrijversUtrecht UniversityVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Sylvia van BorkuloAssistant Professor, Freudenthal Institute for Science and Mathematics EducationVerifisert e-postadresse på uu.nl
- Fiona McNeillReader in Computing Education, University of EdinburghVerifisert e-postadresse på ed.ac.uk
- Briana MorrisonUniversity of VirginiaVerifisert e-postadresse på virginia.edu
- Helen H. HuProfessor of Computer Science, Westminster UniversityVerifisert e-postadresse på westminsteru.edu
- Kevin BuffardiCalifornia State University, ChicoVerifisert e-postadresse på csuchico.edu
- Steven BradleyProfessor of Computer Science (Teaching), Durham University UKVerifisert e-postadresse på durham.ac.uk
- Miranda C. ParkerSan Diego State UniversityVerifisert e-postadresse på sdsu.edu
- Oluwakemi OlaAssistant Professor of Teaching, University of British ColumbiaVerifisert e-postadresse på cs.ubc.ca
Følg