Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2020 | |
---|---|---|
Sitater | 2488 | 1758 |
h-indeks | 25 | 22 |
i10-indeks | 47 | 40 |
Offentlig tilgang
Vis alle11 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyVerifisert e-postadresse på ru.is
Nils Magne LarsenProfessor of Marketing at UiT The Arctic University of NorwayVerifisert e-postadresse på uit.no
Niklas ErikssonPrincipal Lecturer at Arcada University of Applied SciencesVerifisert e-postadresse på arcada.fi
R.G. Vishnu MenonUniversity of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
Erik ArntzenOslo and Akershus University CollegeVerifisert e-postadresse på equivalence.net
Gheorghita (George) GhineaProfessor in Mulsemedia Computing, Brunel University of LondonVerifisert e-postadresse på brunel.ac.uk
Moutaz HaddaraProfessor of Information Systems at Kristiania ا. د. نظم المعلوماتVerifisert e-postadresse på kristiania.no
Donald A. HantulaTemple UniversityVerifisert e-postadresse på temple.edu