Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 13352 | 3342 |
h-indeks | 26 | 22 |
i10-indeks | 34 | 25 |
Medforfattere
- Nirmalya KumarLee Kong Chian Professor of Marketing, Singapore Management UniversityVerifisert e-postadresse på smu.edu.sg
- Jan-Benedict E.M. SteenkampMassey Distinguished Professor, University of North Carolina atVerifisert e-postadresse på unc.edu
- Robert W PalmatierUniversity of WashingtonVerifisert e-postadresse på uw.edu
- Inge GeyskensTilburg UniversityVerifisert e-postadresse på uvt.nl
- Todd ArnoldOklahoma State UniversityVerifisert e-postadresse på okstate.edu
- Andrew T. CreceliusAssociate Professor, Iowa State UniversityVerifisert e-postadresse på iastate.edu
- Fred Miao, Ph.D., Professor of Marketi...University of Texas at ArlingtonVerifisert e-postadresse på uta.edu
- Charles Wood, Ph.D.Professor of Marketing, University of TulsaVerifisert e-postadresse på utulsa.edu
- Mark B HoustonProfessor of Marketing, Texas Christian UniversityVerifisert e-postadresse på tcu.edu
- Eric FangProfessor of Marketing and James Tower Faculty Fellow, University of IllinoisVerifisert e-postadresse på illinois.edu
Følg
Lisa K. Scheer
University of Missouri & University of Graz, Austria
Verifisert e-postadresse på missouri.edu