Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 9936 | 6183 |
h-indeks | 34 | 27 |
i10-indeks | 43 | 39 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
2 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Michel LarocheRoyal Bank Distinguished Professor of Marketing, Concordia UniversityVerifisert e-postadresse på concordia.ca
- Mohammad Reza HabibiAssociate Professor, Marketing, California State University, FullertonVerifisert e-postadresse på fullerton.edu
- Ebrahim MazaheriLazaridis School of Business & Economics, Wifrid Laurier UniversityVerifisert e-postadresse på wlu.ca
- Nick HajliAI Strategist and Professor in Digital Strategy, Loughborough UniversityVerifisert e-postadresse på lboro.ac.uk
- Marcelo Vinhal NepomucenoCanada Research Chair in Consumer Decision-Making, Associate Professor of Marketing, HEC MontrealVerifisert e-postadresse på hec.ca
- jean-charles william chebatProfessor Emeritus , HEC-MontrealVerifisert e-postadresse på hec.ca
- Zhiyong YangProfessor of Marketing, Miami UniversityVerifisert e-postadresse på miamioh.edu
- Hatice Kizgin, PhDUniversity of TwenteVerifisert e-postadresse på utwente.nl
- Boris BartikowskiKedge Business SchoolVerifisert e-postadresse på kedgebs.com
- Hamid ShirdastianAssistant Professor in Marketing Analytics, Williams School of Business - Bishop's UniversityVerifisert e-postadresse på ubishops.ca
- Ramdas ChandraNova Southeastern UniversityVerifisert e-postadresse på nova.edu
- Isar KianiAssistant Professor of Marketing, St. John Fisher CollegeVerifisert e-postadresse på sjfc.edu
- Shimi Naurin AhmadMorgan State UniversityVerifisert e-postadresse på morgan.edu
- Chun ZhangUniversity of DaytonVerifisert e-postadresse på udayton.edu