Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 57 | 30 |
h-indeks | 4 | 3 |
i10-indeks | 2 | 1 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Christian MercatProfesseur de didactique des mathématiques, Université Claude Bernard Lyon 1, INSPÉ, IREM, S2HEP ERVerifisert e-postadresse på math.univ-lyon1.fr
- Pedro Lealdino FilhoPost-Doc Position, Universidade Tecnológica Federal do ParanáVerifisert e-postadresse på etu.univ-lyon1.fr
- Trgalova JanaHaute école pédagogique, LausanneVerifisert e-postadresse på hepl.ch
- Nataly EssonnierCFAI de Savoie, FranceVerifisert e-postadresse på formation-industries-savoie.fr
- Ulrich KortenkampProfessor für Didaktik der Mathematik, Universität PotsdamVerifisert e-postadresse på cermat.org
- Berta BarqueroUniversitat de Barcelona. Departament de Didàctica de les CCEE i la Matemàtica.Verifisert e-postadresse på ub.edu
- Manolis MavrikisProfessor in Artificial Intelligence and Analytics in Education, UCL Knowledge LabVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Christian BokhoveProfessor in Mathematics Education, University of SouthamptonVerifisert e-postadresse på soton.ac.uk
- Eirini GeraniouAssociate Professor of Mathematics Education, UCLVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Mario BarajasAssociated Lecturer, Universitat de Barcelona, SpainVerifisert e-postadresse på ub.edu
- Sobhy Sharafprofessor of Educational foundations
- Amal Al-HanafyDepartment of Curriculum and Instruction- Faculty of Education- menofia universityVerifisert e-postadresse på edu.menofia.edu.eg