Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 344 | 169 |
h-indeks | 9 | 7 |
i10-indeks | 7 | 2 |
Medforfattere
- Fragkiskos KalavasisΚαθηγητής Διδακτικής Μαθηματικών και Εκπαιδευτικής Μηχανικής, Πανεπιστήμιο ΑιγαίουVerifisert e-postadresse på aegean.gr
- Sonia KafoussiProfessor, University of the Aegean, Department of Preschool Education ScinecesVerifisert e-postadresse på aegean.gr
- Georgios KritikosUniversity of the AegeanVerifisert e-postadresse på aegean.gr
- Katerina KasimatisΚαθηγήτρια ΑΣΠΑΙΤΕVerifisert e-postadresse på aspete.gr
- Adrian SimpsonPrincipal of St. Mary’s College, Durham UniversityVerifisert e-postadresse på durham.ac.uk
- Panagiotis J. StamatisProfessor of Communication Education, Dept. of Sciences of Preschool Educ. & Educ. Design, UniAegeanVerifisert e-postadresse på rhodes.aegean.gr
- Orly BuchbinderUniversity of New HampshireVerifisert e-postadresse på unh.edu
- Kostantinos ZacharosVerifisert e-postadresse på g.upatras.gr
- Gabriel StylianidesProfessor, University of Oxford, UKVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- Nikos MatzakosAssistant Professor, ASPETEVerifisert e-postadresse på aspete.gr
- Konstantinos TatsisAssociate Professor of Mathematics Education, University of Ioannina, GreeceVerifisert e-postadresse på uoi.gr
Følg
Andreas Moutsios-Rentzos
National and Kapodistrian University of Athens (NKUA) / Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιο
Verifisert e-postadresse på primedu.uoa.gr - Startside