Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 5915 | 1846 |
h-indeks | 26 | 18 |
i10-indeks | 30 | 22 |
Medforfattere
- Cele OtnesUniversity of Illinois Verifisert e-postadresse på illinois.edu
- Brunel, Frederic F.Boston UniversityVerifisert e-postadresse på bu.edu
- Yuliya StrizhakovaRutgers UniversityVerifisert e-postadresse på camden.rutgers.edu
- Srinivas SridharanDepartment of Marketing; Monash Business School; Monash UniversityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Rohit VarmanUniversity of BirminghamVerifisert e-postadresse på bham.ac.uk
- Carlos Andres TrujilloAssociate professor of behavioral decision making - Universidad de los Andes, SchoolVerifisert e-postadresse på uniandes.edu.co
- Christopher Phillips BlockerColorado State UniversityVerifisert e-postadresse på colostate.edu
- Debabrata TalukdarSUNY Buffalo; MIT; Univ. of RochesterVerifisert e-postadresse på buffalo.edu
- Tina LOWREYHEC ParisVerifisert e-postadresse på hec.fr
- Madhubalan ViswanathanUniversity of IllinoisVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Barbara BickartAssociate Professor of Marketing, Boston UniversityVerifisert e-postadresse på bu.edu
- Yelena TsarenkoProfessor, Department of Marketing, Monash UniversityVerifisert e-postadresse på monash.edu
- Ronald FaberUniversity of MinnesotaVerifisert e-postadresse på umn.edu
- R. P. BagozziProfessor of Behavioral Science in Management, University of MichiganVerifisert e-postadresse på umich.edu
Følg
Julie Ruth
Professor of Marketing, Emeritus, Rutgers University
Verifisert e-postadresse på camden.rutgers.edu - Startside