Følg
ingunn elvekrok
ingunn elvekrok
University of Southeastern Norway
Verifisert e-postadresse på usn.no
Tittel
Sitert av
Sitert av
År
Authentic concepts: Effects on tourist satisfaction
MG Engeset, I Elvekrok
Journal of Travel Research 54 (4), 456-466, 2015
1302015
Drivers of food SMEs network success: 101 tales from Norway
NV Olsen, I Elvekrok, ER Nilsen
Trends in food science & technology 26 (2), 120-128, 2012
462012
Firm innovation benefits from regional triple-helix networks
I Elvekrok, N Veflen, ER Nilsen, AH Gausdal
Regional Studies 52 (9), 1214-1224, 2018
332018
Effects of network relations on destination development and business results
I Elvekrok, N Veflen, J Scholderer, BT Sørensen
Tourism Management 88, 104402, 2022
252022
Creating positive memory in staged experiences through sensory tools
I Elvekrok, P Gulbrandsøy
Current Issues in Tourism 25 (14), 2239-2252, 2022
162022
Sponsorship-based health care programs and their impact on employees’ motivation for physical activity
R Bjerke, I Elvekrok
European Sport Management Quarterly 21 (2), 194-217, 2021
102021
Composition of collaborative innovation networks: an investigation of process characteristics and outcomes
N Veflen, J Scholderer, I Elvekrok
92019
Motstander, medspiller, hva nå? Om tillitsvalgtrollen i avtaleverket
I Elvekrok
Søkelys på arbeidslivet 34 (3), 216-228, 2017
82017
Kafédialog som pedagogisk verktøy
I Elvekrok, KH Smith
Uniped 36 (2), 25-37, 2013
72013
The value of accelerator programmes in the internationalization of Norwegian international new ventures
AE Tobiassen, I Elvekrok, EL Jahnsen, AS Løtvedt
International Conference on Innovation and Entrepreneurship, 1064-XXI, 2018
62018
101 historier om innovasjon i SMB-nettverk
NV Olsen, I Elvekrok
Magma 13 (6), 2010
52010
The Role of Accelerators in Shaping Entrepreneurial Identity
A Tobiassen, I Elvekrok, L Skreosen
European Conference on Innovation and Entrepreneurship 17 (1), 539-547, 2022
22022
Jakten på gode sanseopplevelser: en fortelling i tre akter
I Elvekrok, P Gulbrandsøy
Eventledelse: En forskningsbasert antologi, 160-173, 2019
22019
Autentiske matopplevelser og gjestens tilfredshet, gjenkjøp og anbefaling: resultater fra gjesteundersøkelse ved 4 DNT-hytter
I Elvekrok, MG Engeset
22010
En studie av læring hos tillitsvalgte i universitets-og høgskolesektoren
B Bratholm, I Elvekrok
Forskning og forandring 1 (1), 30-50, 2018
12018
Helseinnovasjon i Drammensregionen: En forstudie om interesse og grunnlag for samskaping
H Eide, I Elvekrok, JH Dugstad
Høgskolen i Sørøst-Norge, 2018
12018
Kompetansekartlegging i reiselivsnæringen i Buskerud
I Elvekrok, MAT Lê
12011
Lokalmatens rolle i reiselivet i Buskerud: virkemidler for regional FoU og innovasjon
I Elvekrok, A Espelien
12010
Who am I as an Entrepreneur? Exploring Formation of Entrepreneurial Identity
I Elvekrok, AE Tobiassen
ECIE 2023 18th European Conference on Innovation and Entrepreneurship Vol 1, 2023
2023
Using a Magnifying Glass to Examine Network Formation Among Artisan Entrepreneurs
I Elvekrok, AE Tobiassen
ECIE 2020 15th European Conference on Innovation and Entrepreneurship, 242, 2020
2020
Systemet kan ikke utføre handlingen. Prøv på nytt senere.
Artikler 1–20