Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 11948 | 5802 |
h-indeks | 36 | 26 |
i10-indeks | 66 | 44 |
Offentlig tilgang
Vis alle2 artikler
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Karen SwanUniversity of Illinois SpringfieldlVerifisert e-postadresse på uis.edu
- Stefan StenbomKTH Royal Institute of TechnologyVerifisert e-postadresse på kth.se
- Dr. Nathaniel OstashewskiEd.D, M.Ed, B.Ed, B.Sc.Verifisert e-postadresse på athabascau.ca
- Peter SheaProfessor, University at Albany, School of Education, Educational Theory and PracticeVerifisert e-postadresse på albany.edu
- Stefan HrastinskiProfessor, KTH Royal Institute of TechnologyVerifisert e-postadresse på kth.se
- Sanjaya MishraCommonwealth of LearningVerifisert e-postadresse på col.org
- Marguerite KooleUniversity of Saskatchewan, College of Education (previously affiliated with Athabasca University)Verifisert e-postadresse på usask.ca
- zehra akyolDr.Verifisert e-postadresse på calgarypolice.ca
- Olle BälterKTH Royal Institute of TechnologyVerifisert e-postadresse på kth.se
- Albert SangràDirector, UNESCO Chair in Education & Technology for Social Change, Universitat Oberta de CatalunyaVerifisert e-postadresse på uoc.edu
- Natasha BoskicUniversity of British ColumbiaVerifisert e-postadresse på ubc.ca
- Rory McGrealProfessor, Technology Enhanced Knowledge Research Institute, Athabasca UniversityVerifisert e-postadresse på athabascau.ca
- Norm FriesenProfessor, Educational Technology, Boise State UniversityVerifisert e-postadresse på boisestate.edu
- Lena GumaeliusDepartment of Learning, ECE, KTHVerifisert e-postadresse på kth.se
Følg
M. Cleveland-Innes
Professor, Education Innovation, Athabasca University/Visiting Professor of Pedagogy, Mid-Sweden
Verifisert e-postadresse på athabascau.ca - Startside