Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4947 | 2534 |
h-indeks | 36 | 29 |
i10-indeks | 61 | 52 |
Offentlig tilgang
Vis alle0 artikler
1 artikkel
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- PD Wolfgang J. Weitzl, PhDProfessor of Digital Marketing, University of Applied Sciences Upper AustriaVerifisert e-postadresse på univie.ac.at
- Diana IngenhoffProfessor of Organizational Communication and Public Diplomacy at University of Fribourg (CH)Verifisert e-postadresse på unifr.ch
- michael kaminsstony brookVerifisert e-postadresse på stonybrook.edu
- Gita JoharColumbia UniversityVerifisert e-postadresse på columbia.edu
- Craig CarrollOCR, Observatory on Corporate ReputationVerifisert e-postadresse på ocrnetwork.com
- Alexander FedorikhinMarketing Professor, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Allison R. Johnson, PhD, LLMUniversity of Toronto Law SchoolVerifisert e-postadresse på mail.utoronto.ca
- Cindy SB NgaiHong Kong Polytechnic UniversityVerifisert e-postadresse på polyu.edu.hk
- Udo WagnerProfessor für Marketing, University of Vienna und Modul UniversityVerifisert e-postadresse på univie.ac.at