Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 10061 | 3534 |
h-indeks | 37 | 29 |
i10-indeks | 51 | 41 |
Medforfattere
- Ronald GoldsmithProfessor of Marketing, Florida State UniversityVerifisert e-postadresse på business.fsu.edu
- Elizabeth GoldsmithProfessor of Family Resource Management, Florida State UniversityVerifisert e-postadresse på fsu.edu
- Daekwan KimSpencer-Feheley MBA Professor, Florida State UniversityVerifisert e-postadresse på fsu.edu
- Gallayanee YaoyuneyongProfessor of Merchandising, The University of Southern MississippiVerifisert e-postadresse på usm.edu
- Esther SwilleyKansas State UniversityVerifisert e-postadresse på ksu.edu
- Kelly CowartAssociate Professor of Marketing, University of South FloridaVerifisert e-postadresse på usf.edu
- Marc SchniederjansC. Wheaton Battey Distinguished Professor of Business, University of Nebraska-LincolnVerifisert e-postadresse på unl.edu
Følg
Leisa Reinecke Flynn
Professor of Marketing, Valdosta State University
Verifisert e-postadresse på usm.edu