Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1668 | 247 |
h-indeks | 15 | 8 |
i10-indeks | 20 | 6 |
Medforfattere
- rose luckinProfessor of Learner Centred Design, Institute of EducationVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- John A. CarrollProfessor (Retired), University of SussexVerifisert e-postadresse på sussex.ac.uk
- Manolis MavrikisProfessor in Artificial Intelligence and Analytics in Education, UCL Knowledge LabVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Sergio Gutiérrez-SantosLecturer in Computer Science, Birkbeck College, Univ. of LondonVerifisert e-postadresse på dcs.bbk.ac.uk
- Benedict du BoulayUniversity of SussexVerifisert e-postadresse på sussex.ac.uk
- John TaitDirector, johntait.net Ltd.Verifisert e-postadresse på johntait.net
- Joshua UnderwoodIndependent | University of Deusto | British CouncilVerifisert e-postadresse på deusto.es
- Richard NossProfessor of Mathematics Education, UCLVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Celia HoylesProfessor of Mathematics Education, University College LondonVerifisert e-postadresse på ucl.ac.uk
- Ken KahnRetiredVerifisert e-postadresse på education.ox.ac.uk
- George D. MagoulasProfessor, Director of the Birkbeck Knowledge Lab, Birkbeck College University of LondonVerifisert e-postadresse på bbk.ac.uk
Følg
Darren Pearce-Lazard
University of Sussex, Institute of Education, Birkbeck College
Verifisert e-postadresse på anthropics.com