Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 11613 | 6785 |
h-indeks | 45 | 39 |
i10-indeks | 61 | 57 |
Offentlig tilgang
Vis alle9 artikler
3 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Debbie MacInnisMarshall School of Business University of Southern CaliforniaVerifisert e-postadresse på usc.edu
- Simon J. BellProfessor of Marketing, University of Melbourne; Fellow, University of CambridgeVerifisert e-postadresse på unimelb.edu.au
- C. Whan ParkRobert E. Brooker Professor of Marketing, University of Southern CaliforniaVerifisert e-postadresse på marshall.usc.edu
- Dr Omar MerloAssociate Dean (External Relations), Imperial College Business SchoolVerifisert e-postadresse på imperial.ac.uk
- Yeyi LiuXi'an Jiaotong UniversityVerifisert e-postadresse på xjtu.edu.cn
- Yu-Ting LinUniversity of New South WalesVerifisert e-postadresse på unsw.edu.au
- Matthias SeifertIE Business SchoolVerifisert e-postadresse på ie.edu
- Gaia RuberaBocconi UniversityVerifisert e-postadresse på unibocconi.it
- Tobias KretschmerProfessor of Management, LMU MunichVerifisert e-postadresse på lmu.de
- HaeEun Helen ChunAssociate Professor of Services Marketing, Cornell UniversityVerifisert e-postadresse på cornell.edu
- Paul TraceyProfessor of Innovation and Organization, Cambridge Judge Business SchoolVerifisert e-postadresse på jbs.cam.ac.uk
- He (Michael) JiaThe University of Hong KongVerifisert e-postadresse på hku.hk
- Rajesh ChandyProfessor of Marketing, London Business SchoolVerifisert e-postadresse på london.edu
- Stephan M. WagnerProfessor and Chair of Logistics Management, Swiss Federal Institute of Technology Zurich (ETHVerifisert e-postadresse på ethz.ch
- Rafael de HoyosThe World BankVerifisert e-postadresse på worldbank.org
Følg
Andreas B. Eisingerich
Professor of Marketing, Imperial College Business School, Imperial College London
Verifisert e-postadresse på imperial.ac.uk