Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4517 | 3181 |
h-indeks | 29 | 25 |
i10-indeks | 40 | 37 |
Medforfattere
- Beth FossenAssistant Professor of Marketing and Eli Lilly and Company Faculty Fellow, Indiana UniversityVerifisert e-postadresse på indiana.edu
- Eric BradlowThe Wharton School of the University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Peter FaderProfessor of Marketing at the Wharton School of the University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Oded NetzerArthur J. Samberg Professor of Business, Columbia UniversityVerifisert e-postadresse på gsb.columbia.edu
- Chang Hee ParkSchool of Management, Binghamton University (SUNY)Verifisert e-postadresse på binghamton.edu
- Michael BraunSouthern Methodist UniversityVerifisert e-postadresse på smu.edu
- George KnoxAssociate Professor of Marketing, Tilburg UniversityVerifisert e-postadresse på tilburguniversity.edu
- Yuchi ZhangSanta Clara UniveristyVerifisert e-postadresse på scu.edu
- Michelle AndrewsAssistant Professor of Marketing, Emory UniversityVerifisert e-postadresse på emory.edu
- Robert KentUniversity of DelawareVerifisert e-postadresse på udel.edu
- Robin J TannerRetired Associate Professor of Marketing, University of Wisconsin, MadisonVerifisert e-postadresse på bus.wisc.edu
- Patti WilliamsWharton School, University of PennsylvaniaVerifisert e-postadresse på wharton.upenn.edu
- Joann PeckProfessor of Marketing, University of Wisconsin - MadisonVerifisert e-postadresse på bus.wisc.edu
- Ken GoldsteinProfessor, Department of Politics, University of San FranciscoVerifisert e-postadresse på usfca.edu
Følg
David Schweidel
Goizueta Business School, Emory University
Verifisert e-postadresse på emory.edu - Startside