Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 9953 | 2114 |
h-indeks | 48 | 21 |
i10-indeks | 142 | 38 |
Offentlig tilgang
Vis alle1 artikkel
0 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Daniel WentzelProfessor of Marketing, RWTH Aachen UniversityVerifisert e-postadresse på time.rwth-aachen.de
- Tim Oliver BrexendorfApl Professor of Marketing, WHU - Otto Beisheim School of ManagementVerifisert e-postadresse på whu.edu
- Felicitas MorhartProfessor of Marketing, Faculty of Business and Economics (HEC), University of LausanneVerifisert e-postadresse på unil.ch
- Benjamin von WalterProfessor of Marketing, Eastern Switzerland University of Applied SciencesVerifisert e-postadresse på ost.ch
- Jörg FinsterwalderProfessor of Marketing, University of CanterburyVerifisert e-postadresse på canterbury.ac.nz
- Hubert OesterleProfessor of Business EngineeringVerifisert e-postadresse på unisg.ch
- Martin EisendEuropean University ViadrinaVerifisert e-postadresse på europa-uni.de
- Jelena SpanjolProfessor, Ludwig-Maximilians-Universität (LMU) München, Institute for Innovation ManagementVerifisert e-postadresse på lmu.de
- Thomas DyllickInstitute for Business Sustainability, Lucerne/Professor emeritus at University of St.GallenVerifisert e-postadresse på unisg.ch
- René AlgesheimerProfessor of Marketing and Market Research, University of ZurichVerifisert e-postadresse på business.uzh.ch
- Sabine EinwillerProfessor, University of ViennaVerifisert e-postadresse på univie.ac.at
- Thomas RudolphProfessor of Marketing and Retail ManagementVerifisert e-postadresse på unisg.ch
Følg
Torsten Tomczak
Professor of Marketing, University of St. Gallen
Verifisert e-postadresse på unisg.ch - Startside