Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 1722 | 912 |
h-indeks | 13 | 13 |
i10-indeks | 14 | 14 |
Offentlig tilgang
Vis alle3 artikler
4 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Kyeongheui KimSKK Graduate School of Business, Sungkyunkwan UniversityVerifisert e-postadresse på skku.edu
- Gal ZaubermanYale UniversityVerifisert e-postadresse på yale.edu
- John G. Lynch, Jr.University of Colorado Distinguished Professor, Leeds School of BusinessVerifisert e-postadresse på colorado.edu
- Klaus WertenbrochINSEAD, Professor of Marketing and Novartis Chaired Professor of Management and the EnvironmentVerifisert e-postadresse på insead.edu
- Shane FrederickProfessor of Marketing Yale School of ManagementVerifisert e-postadresse på yale.edu
- Daniel Readwarwick business schoolVerifisert e-postadresse på wbs.ac.uk
- Yaacov TropeNew York UniversityVerifisert e-postadresse på nyu.edu
- Hean Tat KEH (郭贤达)Professor of Marketing, Monash Business School, Monash University.Verifisert e-postadresse på monash.edu
- Durairaj MaheswaranNew York UniversityVerifisert e-postadresse på stern.nyu.edu
- Spike W. S. LeeRotman School of Management and Department of Psychology, University of TorontoVerifisert e-postadresse på utoronto.ca
- Norbert SchwarzUniversity of Southern California, Provost Professor of Psychology and MarketingVerifisert e-postadresse på usc.edu
Følg
LI XIUPING
Associate Professor of Marketing, National University of Singapore
Verifisert e-postadresse på nus.edu.sg