Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 4931 | 3125 |
h-indeks | 36 | 29 |
i10-indeks | 64 | 52 |
Offentlig tilgang
Vis alle6 artikler
5 artikler
tilgjengelige
ikke tilgjengelige
Basert på finansieringsmandater
Medforfattere
- Jodie ConduitProfessor of Marketing, University of AdelaideVerifisert e-postadresse på adelaide.edu.au
- Todd DaveyInstitut Mines-Télécom Business SchoolVerifisert e-postadresse på imt-bs.eu
- Professor Giselle RampersadProfessor in Innovation, College of Science and Engineering, Flinders UniversityVerifisert e-postadresse på flinders.edu.au
- Jill SweeneyUWAVerifisert e-postadresse på uwa.edu.au
- Indrit TroshaniProfessor, Accounting Systems and Data Analytics, University of AdelaideVerifisert e-postadresse på adelaide.edu.au
- Patrick Raymund James M. GarciaMacquarie UniversityVerifisert e-postadresse på mq.edu.au
- Simon Lloyd D. RestubogUniversity of Illinois at Urbana-ChampaignVerifisert e-postadresse på illinois.edu
- Prashant BordiaThe Australian National UniversityVerifisert e-postadresse på anu.edu.au
- Laramie TolentinoMacquarie UniversityVerifisert e-postadresse på mq.edu.au
- Claire ShermanAssociate Professor, Zayed UniversityVerifisert e-postadresse på zu.ac.ae
- Roderick J. BrodieDepartment of Marketing University of Auckland Business SchoolVerifisert e-postadresse på auckland.ac.nz
- Dr Richard J VareyRetired Professor of Marketing, University of Waikato, New ZealandVerifisert e-postadresse på waikato.ac.nz
- Dr. Sharon SchembriTAFE QueenslandVerifisert e-postadresse på tafeqld.edu.au
- Medlin, Christopher J.Business School, University of AdelaideVerifisert e-postadresse på adelaide.edu.au
Følg
Carolin Plewa
Professor of Marketing and Stakeholder Engagement, The University of Adelaide
Verifisert e-postadresse på adelaide.edu.au - Startside