Skaff deg en Google Scholar-profil
Sitert av
Alle | Siden 2019 | |
---|---|---|
Sitater | 507 | 394 |
h-indeks | 9 | 9 |
i10-indeks | 9 | 9 |
Medforfattere
- Zhongqi JinMiddlesex University Business SchoolVerifisert e-postadresse på mdx.ac.uk
- TC MelewarProfessor of Marketing and Strategy, Middlesex UniversityVerifisert e-postadresse på mdx.ac.uk
- Umar BurkiUniversity of South-Eastern NorwayVerifisert e-postadresse på usn.no
- Richard LynchMiddlesex UniversityVerifisert e-postadresse på mdx.ac.uk
- Robert DahlstromJoseph C. Seibert Professor of Marketing, Miami UniversityVerifisert e-postadresse på miamioh.edu
- Maria KanwalInstitute of Management Sciences, The Women University Multan, PakistanVerifisert e-postadresse på wum.edu.pk
- Muhammad AbbasAssociate Professor, FAST School of Management, NUCES, PakistanVerifisert e-postadresse på nu.edu.pk
- Nosheen SarwatAssistant ProfessorVerifisert e-postadresse på bzu.edu.pk
- Dr. Muhammad Haroon HafeezAssociate Professor, B.Z.U (Pakistan) (2005-Date), Universiti Utara Malaysia (2015-2017)Verifisert e-postadresse på bzu.edu.pk
- Bushra GHUFRANAssistant Professor in Finance, ESSCAVerifisert e-postadresse på essca.fr
- Hashim ZameerAssociate Professor (Top 2% World Scientist), Nanjing University of Aeronautics and AstronauticsVerifisert e-postadresse på nuaa.edu.cn
- Muhammad Rashid SaeedInstitute of Management Sciences, BZU Multan, PakistanVerifisert e-postadresse på bzu.edu.pk
- Nosheen AzizThe Women University MultanVerifisert e-postadresse på wum.edu.pk
Følg
Raza Ali
Bahauddin Zakariya University, Multan, Pakistan; Middlesex University, UK (2010-2016)
Verifisert e-postadresse på bzu.edu.pk